wrapkit

Kāpēc Jūsu mājaslapā IR nepieciešama Bloga sadaļa

Bloga rakstīšana ir lieliska metode un papildinājums jūsu uzņēmuma vispārējai mārketinga stratēģijai. Veidojiet saturu kopā ar meklētājtīklu optimizāciju (SEO), un jūs spersiet pirmos soļus uz panākumiem tiešsaistē. Bet kādi tad ir šie panākumi un kādi ir ieguvumi no bloga sadaļas mājaslapā?

Terminoloģijas vārdnīcas skaidrojums saka, ka  blogs jeb emuārs ir hronoloģiski sakārtotu un izvietotu materiālu (pārdomu, piezīmju, rakstiņu, hipersaišu, attēlu, video un audio materiālu) kopums tīmekļvietnē vai citā, piemēram, līdznēsājamo sakaru vidē. Blogs var atspoguļot tā rakstītāja dzīvi (dienasgrāmata), kādu konkrētu, iespējams, profesionālu tēmu vai arī kalpot kā apspriežu vieta vai tērzētava.

Tālāk apkopoti 13 iemesli kāpēc IR nepieciešama šāda Bloga sadaļa:

 

1. Blogs veicina lielāku apmeklētāju plūsmu mājaslapai

Kad potenciālie klienti meklē informāciju tiešsaistē un nonāk konkrētā mājaslapā, viņi sagaida noderīgu un izklaidējošu saturu, kas ir atbilstošs tajā brīdī meklētajam. Jūsu Blogs var nodrošināt jaunas idejas, papildus zināšanas vai produktu un pakalpojumu detalizētus aprakstus, ko daudzi potenciālie klienti ir ieinteresēti uzzināt un izlasīt. Izveido Bloga sadaļu, izveido izglītojošu saturu, kas piesaista un rada vēlmi to izlasīt pilnībā, kā arī atbild uz aktuālām klientu problēmām un Jūsu mājaslapai palielināsies ne tikai apmeklētāju plūsma, bet arī vidējais mājaslapā pavadītais laiks.

 

2. Bloga ieraksti apmeklētāju plūsmu var pārvērst mērķauditoriju

Vienmēr ir iespējams pārvērst personu, kura tikai meklē informāciju, par klientu. Tomēr to var panākt tikai tad, ja ir sniegta pareizā informācija pareizajai personai. Un tas ir vēl viens iemesls, lai censtos nodrošināt augstas kvalitātes Bloga ierakstus un izpaust savu uzņēmējdarbības pieredzi, lai palīdzētu potenciālajam klientam atrisināt tā problēmas.

 

3. Tas ir bezmaksas mārketinga instruments

Ja jums jau ir uzņēmuma mājaslapa, tad izveidot Blogu var pavisam vienkārši apakšdomēnā vai kā vienu no sadaļām, tikai ar dažiem peles klikšķiem. Blogs ir viens no retajiem efektīvajiem organiskā mājaslapas apmeklējuma avotiem.

 

4. Mājaslapas apmeklējums palīdz sasniegt augstākus rezultātus meklētājprogrammās

Meklētājprogrammas, piemēram, Google, Bing un Yahoo, izmanto algoritmus, lai meklēšanas rezultātus novērtētu pēc to atbilstības konkrētam vaicājumam. Ja jūsu „atbildes” ir labākas par tām, ar kurām konkurējat, tad mājaslapai būs vairāk apmeklējumu un labāka iesaiste, kas var nodrošināt pirmās vietas meklētājprogrammās.

 

5. Iegūstiet autoritāti savā nišā

Mijiedarbojoties ar savu auditoriju un sniedzot vērtīgu ieskatu par produktiem un pakalpojumiem savā nišā, jūs labāk izveidosiet sava zīmola tēlu.

 

6. Cilvēciskais faktors

Mājaslapas apmeklētājs, visticamāk, kļūs par jūsu klientu, tiklīdz sapratīs, ka konkrētajam produktam vai pakalpojumam otrā pusē ir reāls cilvēks, nevis automatizēta programmatūra. Un šo sajūtu lieliski var sniegt Bloga sadaļa mājaslapā.

 

7. Tiek veidota jūsu nozares uzticamība

Atklāti runājot par savu nišu un jūsu darba detaļām, Jūs ļaujiet visiem redzēt, ka esat profesionālis, kurš zina, ko dara. Un šī uzticamība veidojas ne tikai mājaslapas lietotājam, bet arī meklētājprogrammās.

 

8. Komentāru sadaļa

Ar Bloga komentāru sadaļu var sasniegt klientu daudz tuvāk, kā arī saņemt tūlītēju, tiešu atgriezenisko saiti. Lieliska priekšrocība ir tas, cik viegli mājaslapas apmeklētāji var sazināties ar jums un pieprasīt dažādus precizējumus. Ir iespēja izveidot kontaktus un pārvērst ziņkārīgo lietotāju par klientu, ja tiek sniegtas precīzas atbildes uz vissarežģītākājiem jautājumiem.

 

9. Bloga analītika

Vai izmantojot dažādus analītikas rīkus, Jūs sekojat tam, kā lietotāji rīkojas jūsu mājaslapā? Ja nē, tad noteikti tas ir jādara. Caur Google Analytics lieliski var analizēt kā mājaslapas ameklētāji mijiedarbojas ar Bloga ierakstiem, sniedz ieskatu par populārākajām ziņām, kā cilvēki tās atrod tiešsaistē un jebkādu citu noderīgu informāciju.

 

10. Dalīšanās ar saturu sociālajos tīklos

Ja mājaslapas apmeklētājiem Bloga sadaļā izvietotais saturs liksies saistošs un noderīgs, tad viņi ar to noteikti dalīsies sociālajos tīklos. Galvenais, lai blogā būtu norādīta šāda iespēja dalīties ar saturu sociālajos tīklos. Tas ir lielisks veids kā iegūt jaunus Bloga ierakstu lasītājus un sekotājus uzņēmumam, kas jau tālāk var pārvērsties klientos.

 

11. Iespēja piesaistīt biznesa partnerus

Bloga ieraksti palīdz nostiprināt autoritāti savā nišā. Tas piesaistīs ne tikai potenciālos klientus, bet arī potenciālos biznesa partnerus, kuri vēlēsies ar jums sadarboties.

 

12. Viena no labākajām SEO stratēģijām

Ja izpildīti pareizi, bloga ieraksti garantē ļoti pozitīvus rezultātus. URL saites, kas norāda uz jūsu mājaslapu, laika gaitā zaudē savu vērtību, bet informatīvās Bloga satura lapas var sniegt jums ilgtermiņa SEO rezultātus.

 

13. PR iespējas

Labi izveidots biznesa Blogs rada arī to žurnālistu uzmanību, kuri vēlas intervēt nozares speciālistus un iekļauj citātus savā rakstā. Tādejādi ir iespēja saņemt bezmaksas žurnālistu uzmanību ar kvalitatīva satura Bloga ierakstiem.

 

Kā Bloga ieraksti var uzlabot jūsu mājaslapas veiktspēju un palīdzēt paaugstināt pārdošanas apjomus? Lasiet tālāk un uzziniet kā.

 

Kā definēt savu nišu?

1. Uzziniet, kura kategorija vislabāk atbilst jūsu biznesam. Lai to nosakidrotu, pajautājiet sev šādus vienkāršus jautājumus:
  • Ko jūs piedāvājat - produktus vai pakalpojumus?
  • Kādām kategorijām tas pieder?
  • Kādi ir jūsu unikālie pārdošanas punkti?
  • Kādas tēmas ir tieši vai netieši saistītas ar jūsu uzņēmumu?

Piemēram, ja jums pieder tīrīšanas bizness, jums vajadzētu rakstīt par tēmām, kas saistītas ar veselību, dzīvesveidu, mājas uzlabošanu, mājas organizēšanu un informāciju par jūsu tīrīšanas pakalpojumiem.

 

2. Sameklējiet savus konkurentus un noskaidrojiet:
  • Ko viņi dara labāk par jums?
  • Vai konkurenti koncentrējas uz kaut ko īpašu vai arī cenšas savstarpēji saistīt savu produktu vai pakalpojumu ar kaut ko citu?
  • Vai viņi pārdod kaut ko ārpus savas nišas?
  • Kā visi iepriekš minētie darbi tiek veikti viņiem?

 

3. Padomājiet par saviem klientiem:
  • Vai viņi meklē kādu konkrētu informāciju?
  • Kādas ir viņu bažas?
  • Vai jūsu niša ir pietiekami vispārīga, lai būtu interesanta ikvienam vai tas piesaista tikai cilvēkus ar īpašu interesi?

Jūs varat apkopot daudz informācijas par jūsu uzņēmuma kategoriju, kā arī mērķauditoriju un viņu vajadzībām.

Paturiet prātā, ka saturs ir daudzveidīgs, tas nav tikai teksts. Attēli, video, e-grāmatas, prezentācijas, infografikas un citi mediju veidi mēdz būt labāk nekā teksts. Vislabāk būtu apzīmēt savus vārdus ar citiem plašsaziņas līdzekļu veidiem un veikt all-in-one pieeju.

 

Kā izplatīt savu saturu?

Protams, pabeidzot Bloga ierakstu un noklikšķinot uz pogas “Publicēt”, jūs vēlaties, lai ziņa tiktu uzklausīta uzreiz un visi to lasītu. Ir gan bezmaksas, gan maksas veidi, kā to izdarīt, bet neviens no tiem noteikti nav konkrēti labāks par otru. Piedāvājam apskatīt dažus veidus, kā reklamēt savu saturu, neizmantojot naudu:

Sociālie mediji. Noteikti izveidojiet profilus un biznesa lapas populārākajās sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Linkedin. Kopīgojiet savus ziņojumus grupās, kas atbilst jūsu rakstu tēmām. Sociālie tīkli palīdzēs sasniegt lielāku auditorijas daļu, celt uzņēmuma tēlu un piesaistīt potenciālos klietnus.

Jaunumu e-pasti jeb Newsletter. Savā mājaslapā piedāvājiet tās apmeklētājiem pierakstīties e-pastu saņemšanai. Tādējādi savus jaunākos bloga ierakstus varēsiet izsūtīt konkrētai mērķauditorijai. 

Atbildes. Tādas tīmekļa vietnes kā Quora ir ideāli piemērotas satura izplatīšanai, kas atrisina konkrētu problēmu. Atrodiet un atbildiet uz jautājumiem, kas saistīti ar jūsu kompetences jomu.

Tiešsaistes forumi. Reģistrējieties forumos, kas saistīti ar jūsu uzņēmumu, un dalieties savās zināšanās.

SEO. Iegūstiet organisko apmeklētāju plūsmu, norādot meklētājprogrammām pareizos atslēgvārdus. Optimizējiet savu saturu, regulāri atjauniniet sava Bloga ierakstus. Vēl padomus variet izlasīt mūsu iepriekšējā rakstā: https://www.kg-dizains.lv/lv/jaunumi/informjam/6-ieradumi-kas-paaugstinas-jusu-pozicijas-google-mekletaja/

 

Sākot rakstīt Blogu, tas var šķist liels darbs, kas prasa daudz. Bet tas nedrīkst jūs atturēt. Galvenais ir pacietība un pēc kāda laika jūsu mājaslapa (un pārdošanas apjomi) pieaugs.

Veiksmi!